Tuesday 1 January 2013

Tahun Baru Sebagai Gadis Berkerjaya

Alhamdulillah Syila masih bernyawa sebagai seorang anak, kakak, kekasih dan sahabat serta kawan. Terima kasih Ya Allah. Tahun baru kali ni berlainan dari tahun-tahun sebelum ini. Apa yang berbeza?. Tahun ni Syila sambut tahun baru dirumah sewa sebagai perantau yang mencari rezeki bagi menyara kehidupan. Malah, tahun sebelum ini Syila sambut sebagai pelajar namun tahun ni Syila sambut sebagai seorang yang bekerjaya.

Walaupun gaji Syila bukanlah tinggi tapi cukup untuk menampung perbelanjaan hidup di Kuala Lumpur ni. Memang berbeza feeling bila jadi stuent dengan jadi seorang yang bekerjaya. Tapi hidup harus diteruskan. Maka Syila melangkah terus untuk mahu.

Selain kerja makan gaji, Syila juga ada buat business kecil-kecilan bagi menambah pendapatan. Jadi kalau ada yang berminat nak kerja part time mahupun nak ubah taraf kehidupan boleh hubungi Syila. Selain itu Syila juga nak minta maaf pada blogger yang Syila jadi sponsor untuk giveaway dia tu kerana lambat reply. Bukan sengaja tapi ada perkara yang tak dapt dielakkan, maka lewat Syila balas.

Call/msg/whatsapp/line/viber: 019-3218761
email: syilaasomi@yahoo.com

Sekian,
Love,
YanaSyila

No comments: