Tuesday 27 November 2012

Kediaman CDM Siti Rohana?

Kalau kat twitter semalam kecoh pasal Baby Diana yang mengaku diri dia dah takde dara. Heboh dekat twitter tu. Dan kaum lelaki bernama haziq mula tak sedap duduk kerana peragut dara Baby Diana tu namanya Haziq. Tapi jangan disebabkan satu Haziq, semua Haziq dipersalahkan. hihihih..

Back to story, tadi Syila bukak Nuffnang untuk check UV apa semua tu. Syila tengok sekali keywords. Pasal apa? Bukan trending Baby Diana mahupun Haziq Bana tersebut. Tetapi ada yang search kediaman CDM Siti Rohana. See, ramai yang nak tau pasal CDM Siti Rohana. Siapa CDM Siti Rohana? Beliau adalah usahawan ataupun jutawan yang telah berjaya dengan menjual Premium Beautiful (PB). Beliau adalah dari stokis B32 yang terletak di area Batu Caves.

CDM Siti Rohana ni satu nama yang besar dalam perniagaan PB ni. Begitu juga dengan Hanis Haizi serta Sha Khalid. Syila amat kagum dengan mereka. Muda lagi tapi income hampir 6 angka. Kalau boleh Syila pun nak jadi macam dorang satu hari nanti. Sekarang ni Syila dibawah bimbingan sepupu Syila yang juga seorang usahawan PB. Syila perlu banyak belajar dari sepupu Syila. Siapa seoupu Syila? Sepupu Syila adalah yong atau pun nama penuh dia Nurul Ain Zulkarnain. Syila turut kagum dengan pencapaian sepupu Syila ni.

Kenapa Syila kagum dengan sepupu syila ni? Bulan 3 tahun depan Yong ni akan ke Paris. Yes. Hasil daripada jualan PB. Siapa kata PB ni tak laku. PB ni sangat laku. Jadi kalau ada yang berminat nak tambah side income dan cuba PB ni boleh lar contact Syila.

email: syilaasomi@yahoo.com
call/msg/line/whatsapp: 019-3218761

Sekian,
Love,
YanaSyila

No comments: