Friday, 23 November 2012

DIY | Dengan Inovasi Yo Malaysia.






Hi semua ! Ingat lagi tak post pasal Dengan Inovasi Yo yang disertai oleh adik Syila tu. Petang ni (Jumaat 23/11/2012) pada pukul 6.30 petang di TV3 akan disiarkan keputusannya. Jadi marilah kita saksikan Negeri mana yang menjadi juara Dengan Inovasi Yo Malaysia ni.

Wakil Raja Perempuan Ipoh,Perak
Daripada gambar ni mungkin korang dah boleh teka siapa juara kan? Tapi Syila nak korang saksikan sendiri. Memang terbaik !

Sekian,
Love,
Yana Syila

2 comments:

Mrs Mikko said...

dorg menang eh??
oowh, hari ni tayangannyaaa...
huhu..
kalau smpat, nk tgk ah..

Diyana Syila said...

yup dorang menang...
kalau sempat tgk lar..
kalau xsempat, tgk kat tonton..
syila pun maybe tgk kat tonton je.