Showing posts with label Keychain. Show all posts
Showing posts with label Keychain. Show all posts

Wednesday, 16 January 2013

Kerja Malam

Sekarang ni Syila sedikit sibuk namun, Syila masih mengambil order dan menjadi sponsor untuk giveaway dari rakan2 blogger. Usually syila sponsor gelang manik lar.

Kalau ada yang nak syila jadi sponsor untuk segmen or giveaway boleh email syila di syilaasomi@yahoo.com.. Then kalau dah ada pemenang tu sila update dengan syila di email. Ini kerana syila agak busy jadi kalau korang hantar email, email tu terus masuk ke BB syila. jadi senang untuk syila semak detail-detail dan prepare hadiah.

Sekian,
Love,
YanaSyila

Tuesday, 27 November 2012

Produk | Syila's Beads

Hi ! Syila tak sure Syila ada share atau tidak dalam blog ni mengenai Syila nak buat business berkaitan manik ni. Tetapi Syila takkan lupakan PB. PB tetap akan berjalan seperti biasa. Kalau ada yang nak BB plus atau Garam buluh boleh contact Syila macam biasa ye.Kalau nak custom made pun boleh juga. Lepas ni mungkin akan buat rantai juga dan key chain.

Kalau berminat dengan gelang manik di bawah boleh lar msg kat fb, msg ataupun email. Kalau nak custom made pun boleh juga tapi take time sikit sebab hujung minggu baru Syila akan restock manik.

email: syilaasomi@yahoo.com
call/msg/line/whatsapp: 019-3218761
bbm: serius customer yg dah contact kt 019-3218761 boleh request bb pin.

SB 01 - RM 9.90

SB 02 - RM 8.90

SB 03 - RM 8.90

SB 04 - RM 8.90

SB 05 - RM 8.90

SB 06 - RM 8.90

SB 07 - RM 7.90

SB 08 - RM 8.90

SB 09 - RM 8.90

SB 10 - RM 8.90

SB 11 - RM 8.90

SB 12 - RM 8.90

SB 13 - RM 8.90

SB 14 - RM 8.90

SB 15 - RM 6.90