Showing posts with label BB Plus. Show all posts
Showing posts with label BB Plus. Show all posts

Friday, 14 December 2012

Hai O | JTX 1000 Lubricant terbaik


Hai-O JTX adalah minyak enjin berprestasi tinggi yang direka khas untuk membersihkan enjin dan memberi perlindungan terhadap pengoksidaan, kehausan, kakisan, mendapan, dan pembentukan lumpur dalam keadaan memandu yang paling teruk. Ia dihasilkan untuk kegunaan semua jenis kenderaan yang memakai petrol dan diesel termasuk kenderaan yang dilengkapi dengan turbocharger dan sistem pembakar suntikan. Formulasinya yang moden memastikan fleksibiliti untuk "mixed fleet operators".

  • Minyak enjin pelbagai gred yang canggih diperkaya dengan pekatan tambahan Jet Turbo-X 5000 EP / AW.
  • Menyediakan perlindungan anti-haus, anti-karat dan anti-kakisan.
  • Memaksimakan selang masa pengaliran minyak dan masa penyelenggaraan.
  • Mengelakkan pembentukan lumpur.
  • Ciri-ciri anti-haus yang lebih baik memanjangkan jangka hayat enjin.
  • Kestabilan haba yang baik.
  • Kebolehan enjin yang optimum untuk prestasi yang lancar dan berkuasa.
  • Dicadangkan untuk 10,000km.
  • Memenuhi atau melebihi spesifikasi prestasi API SL/CG 4, ACEA A3-98, B4-98, E2-96, MB 228.0/1 MB 229.1 MACK EO-1, MTU/DDC TYPE 1, M.A.N.270/271, ALLISON C-4.

Berminat boleh hubungi Syila
call/whatsapp/line/msg: 019-3218761
email: syilaasomi@yahoo.com

Sekian,
Love,
YanaSyila


Wednesday, 28 November 2012

GLAM Dinner | UT20 Hai-O

Hi ! Petang ni nak suntik semangat lagi untuk anda semua dan juga diri sendiri. Bagaimana? Dengam melihat gambar-gambar di GLAM Dinner last Saturday. GLAM Dinner ni adalah private. Yehaaa.. Seronok tengok mereka di UT20 ni. Masin-masing pakai baju yang meriah. Merah makngah je masing-masing. Hahahaha. Jum tengok gambar dulu.

Yg tengah tu Kak Ija dan yg kanan itu sepupu syila,yong
Kak Sha Khalid and Kak Ija with their husband

Yg baju kelabu tu lar Kak Hanis Haizi. Sangat adore dia. Suri rumah yang berjaya

Menyelerakan..

Kak Ija dan Kak Hanis Haizi. Both of them Suri rumah

Cantik !

Again Kak Hanis Haizi with all the partners

Siapa kata lelaki tak boleh jual PB ni. Mereka adalah buktinya.
'

Lelaki ini adalah Husband Kak Hanis Haizi bersama business partners

MY SIFU ! Kak Ija and Yong

See.. Siapa kata jual premium beautiful ni tak laku. Semuanya terletak apda kita. Kita dapat apa yang kita usahakan. Jadi sesiapa yang ingin membuat part time business atau pun full time boleh contact Syila. Syila akan terang serba sedikit pada korang tentang business ni. Dengan business ni kita lebih rapat dengan partners-partners. Then ada holiday. Bulan March Tahun 2013, mereka-mereka yang layak ni akan terbang ke Eropah. Sangat Jeles. Harap satu hari nanti, Syila pun dapat ikut jejak langkah mereka.

Berminat? Boleh terus hubungi Syila. Jangan bertangguh. Jika bertangguh segalnya akan tertangguh juga. Jadi marilah segera merubah kehidupan kita. Jangan biarkan kita terus di takuk lama.

email: syilaasomi@yahoo.com
call/msg/line/whatsapp: 019-3218761

Monday, 26 November 2012

Produk | Garam Buluh Premier Drink Hai O





Hai-O Garam Buluh menggunakan garam dijemur di bawah matahari yang berorganik dan 100% semulajadi sebagai ramuan utamanya. Garam ini diperolehi daripada air laut yang kaya dengan tenaga bijih-bijih bawah tanah Pulau Xiongjin dan Pulau Yanping yang terletak di Pantai Barat Korea. Garam semulajadi ini dimasukkan ke dalam buluh yang berusia tiga tahun, kemudian ditutup dengan tanah liat, dimasukkan ke dalam relau bagas, dan dibakar dengan pokok pine sehingga buluh dibakar menjadi serbuk dan ketulan garam buluh terbentuk. Selepas proses pembakaran, bahan berbahaya seperti logam berat dan kotoran yang ada dalam garam telah dineutralkan atau disingkirkan, manakala intipati pokok pine (resin pine, minyak pine) dan buluh (200 lebih jenis elemen surih yang diperlukan oleh badan) bercampur ke dalam garam dan menambahkan kandungan ion logam inorganik yang diperlukan oleh badan manusia seperti magnesium, kalsium, kalium, kuprum, ferum, zink dan sebagainya.

Apakah bezanya Hai-O Garam Buluh dengan garam biasa?
Hai-O Garam Buluh menggunakan garam dijemur di bawah matahari yang berorganik dan 100% semulajadi sebagai sumber. Garam ini diperolehi daripada air laut yang kaya dengan tenaga bijih-bijih bawah tanah Pulau Xiongjin dan Pulau Yanping yang terletak di Pantai Barat Korea. Garam semulajadi ini dimasukkan ke dalam buluh yang berusia tiga tahun, kemudian ditutup dengan tanah liat, dimasukkan ke dalam relau bagas, dan dibakar dengan pokok pine sehingga buluh dibakar menjadi serbuk dan ketulan garam buluh terbentuk. Garam buluh telah menyingkirkan bahan berbahaya terhadap badan (misalnya logam berat dan bahan kimia) dalam proses pembuatannya, pada masa yang sama meningkatkan nilai nutrisinya. Kebanyakan garam melalui pemprosesan kimia, kandungan natrium adalah lebih tinggi, justeru itu, pengambilan masa panjang akan memudaratkan kesihatan.

Bolehkah kanak-kanak dan ibu mengandung mengambil Hai-O Garam Buluh?
Boleh, dengan saiz pengambilan yang kurang iaitu ¼ hingga ½ bungkus.

Bolehkah pesakit tekanan darah tinggi mengambil Hai-O Garam Buluh?
Boleh, kandungan natrium dalam garam buluh adalah sangat rendah, tidak akan mempengaruhi tekanan darah. Manakala kandungan bahan mineral yang banyak dapat memperbaiki kesihatan badan.

Hai-O Garam Buluh mempunyai bau yang tidak menyenangkan, apakah bau itu? Adakah ia membahayakan badan manusia?
Bau garam buluh adalah bau semulajadi yang terhasil selepas pembakaran dengan buluh dalam proses pembuatannya. Ia tidak membahayakan badan manusia.

Bolehkah garam makan seharian diganti dengan Hai-O Garam Buluh?
Boleh, Hai-O Garam Buluh kaya dengan bahan mineral dan elemen surih, dapat menggantikan garam biasa sepenuhnya.




RAMUAN UTAMA
Garam Buluh

KEBERKESANAN

  • Menyingkirkan toksin dalam badan misalnya (logam berat, bahan kimia, bakteria, bahan buangan metabolisme, keracunan asid, radikal bebas).
  • Menguatkan peristalsis saluran usus, menyingkirkan najis yang lama terkumpul dalam usus.
  • Membekalkan bahan mineral dan elemen surih kepada badan manusia.
  • Menyelaras fungsi badan supaya sistem badan dapat beroperasi secara normal.
  • Menyelaras keseimbangan pH badan, mengembalikan susuk badan yang beralkali lemah.
  • Meningkatkan daya pemulihan badan.

CARA PENGAMBILAN
Bancuhkan sebungkus Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Drink dengan 200ml air suam atau jus buah-buahan. Kacau dengan rata dan hidangkan.


Berminat untul order? bole contact Syila terus ye

Email: syilaasomi@yahoo.com
Phone/Whatsapp/Line : 019-3218761


Friday, 2 November 2012

New Product | BB PLUS Collagen



Again ! Hi semua !. Macam Syila katakan Syila akan lebih update produk. Sekarang ni nak update pasal BB plus. Apa itu BB Plus ? Guna untuk apa BB Plus ni ? Apa kelebihan dia? Apa ramuan BB Plus ni? Okay. Itu yang Syila akan terangkan pada anda-anda semua hari ni. 




Apa itu BB Plus Collagen?

BB Plus Collagen diperbuat daripada collagen ikan bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik. 





Guna untuk apa?

1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab  
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari


Cara mengambil BB Plus.


Campurkan 1 paket BB Plus Collagen dalam 150mlm air bersuhu bilik. Elakkan guna air panas. Paling baik jika diambil sebelum makan ataupun sebelum tidur.

Untuk tempahan boleh hubungi Syila.
Sms/Whatsapp : 019-3218761
Email: syilaasomi@yahoo.com

Sekian,
Love,YanaSyila