Tuesday 24 September 2013

CSR Day Maybank for Kajang Zone

Hi semua! Semalam sampai rumah dah pkul 12 mlm. Sangat penat balik kerja lambat. Hari Sabtu lak ada csr day kat maybank bandar sg long. CsR day ni macam pekerja Maybank do charity. For this year  kami cuci kereta. Jual kupon kepada customer, Duit yang dikumpul tu akan disumbangkan pada sekolah agama di Bangi dan juga tolong warga gelandangan meneruskan hidup yang lebih sempurna.
Pagi sabtu kemain eksited bangun awal, kalau g kerja harapan nak bangun awal. Siap pagi tu terus gerak pegi Maybank Sg Long. Hari yang bagi syila bagus untuk mengeratkan hubungan antara pekerja maybank dan juga memberi kesedaran pada kita untuk membuat charity. This charity maybank kumpul dana untuk disumbangan pada golobgan yang tak berkemampuan.
After sarapan , short briefing and nyanyi lagu maybank kami pun mulakan tugas masing-masing. Pekerja maybank akan bergilir mencuci kereta customer yang hadir. Mulanya kami ingat pagi takde orang yang datang rupanya full house. Dari pagi sampai tutup still ada customer yang datang. Thank you pada customer yang menyokong. Actually kami cuma lap kereta je. Pekerja car wash tu yang basuh.
Kami close CSR Day tu pukul 12.30 tengahari. Lewat 30 minit dari perancangan. Semua kerana customer yang datang menyokong. Terima kasih sekali lagi. Walaupun tak memenatkan tapi kami still try to enjoy ourself tambah pulak bila jumpa kawan-kawan dari branch lama. Bila kira penah transfer ke banyak branch kita akan mwmpunyai lebih kawan. Malah dari blog pun kita dapat tambah kawan. Memang best sangat.
Moga pihak maybank akan terus mengadakan CSR Day pada tahun akan datang seperti yang telah diadakan pada tahun-tahun sebelum jni.

1 comment:

Lieya Von Jay said...

buat kerja amal memang best ^_^