Friday 2 November 2012

New Product | BB PLUS Collagen



Again ! Hi semua !. Macam Syila katakan Syila akan lebih update produk. Sekarang ni nak update pasal BB plus. Apa itu BB Plus ? Guna untuk apa BB Plus ni ? Apa kelebihan dia? Apa ramuan BB Plus ni? Okay. Itu yang Syila akan terangkan pada anda-anda semua hari ni. 




Apa itu BB Plus Collagen?

BB Plus Collagen diperbuat daripada collagen ikan bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik. 





Guna untuk apa?

1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab  
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari


Cara mengambil BB Plus.


Campurkan 1 paket BB Plus Collagen dalam 150mlm air bersuhu bilik. Elakkan guna air panas. Paling baik jika diambil sebelum makan ataupun sebelum tidur.

Untuk tempahan boleh hubungi Syila.
Sms/Whatsapp : 019-3218761
Email: syilaasomi@yahoo.com

Sekian,
Love,YanaSyila

1 comment:

Dovy Lace said...

so kiranya blog ni more into business review?? Selalu gak dengar sal BB plus ni..anyway , cursor kat blog hang kecik gila..panik da ak td ingat cursor ak ilang bhaha..anyhow , nice blog !